Reklamace

Naše produkty vyrábíme s důrazem na kvalitu. Pokud však objevíte jakýkoli problém, zajistíme rychlou nápravu.

Jak postupovat při reklamaci:

  1. Zašlete žádost o reklamaci spolu s vyplněným Reklamačním protokolem na e-mail: reklamace@baagl.cz.
    • Pro urychlení procesu připojte fotografii reklamovaného zboží a číslo objednávky (najdete v potvrzovacím e-mailu nebo na faktuře).
    • Při nákupu na prodejně přiložte kopii účtenky.
  2. Po přijetí vaší žádosti vás naše reklamační oddělení informuje o dalším postupu.

Pokud bude reklamace řešena opravou, obdržíte od nás kód, pod kterým lze reklamované zboží jednoduše a zdarma odeslat prostřednictvím jakékoli pobočky Zásilkovny na naši adresu:

PRESCO GROUP, a.s.
Reklamační oddělení
U Pekařky 484/1 a
180 00 Praha 8