Reklamace
Naše produkty vyrábíme s důrazem na kvalitu. Pokud však objevíte jakýkoli problém, zajistíme rychlou nápravu.
Jak postupovat při reklamaci:
- Zašlete žádost o reklamaci spolu s vyplněným Reklamačním protokolem na e-mail: reklamace@baagl.cz.
- Pro urychlení procesu připojte fotografii reklamovaného zboží a číslo objednávky (najdete v potvrzovacím e-mailu nebo na faktuře).
- Při nákupu na prodejně přiložte kopii účtenky.
- Po přijetí vaší žádosti vás naše reklamační oddělení informuje o dalším postupu.
Pokud bude reklamace řešena opravou, obdržíte od nás kód, pod kterým lze reklamované zboží jednoduše a zdarma odeslat prostřednictvím jakékoli pobočky Zásilkovny na naši adresu:
PRESCO GROUP, a.s.
Reklamační oddělení
U Pekařky 484/1 a
180 00 Praha 8